[[[LIVE HD>]!!]] Sandefjord mot Molde på nett 12 august 2023
Jeg synes vi er lite smarte med ballen når vi har den. Vi mister den for mye og blir for ville. Vi bringer det litt på oss selv, dessverre, er trener Moes dom. Det samme skjedde mot Klaksvík i Conference League-kvalifiseringen på tirsdag. – Det er to forskjellige kamper, men vi mister ballen for enkelt og gjør at de får lov til å få trykket de får på slutten, sier Moe til TV 2. IKKE FORNØYD: Molde-sjef Erling Moe måtte se seieren gli ut av hendene på overtid mot Sandefjord. Foto: Beate Oma Dahle / NTBHele syv endringer gjorde Erling Moe på laget som tapte mot færøyske Klaksvík i midtuken.
Jeg vet da fader hva som skjer, sier Magnus Grødem til TV 2. Etter å ha ligget under 0–1 ble snuoperasjonen komplett for Molde etter 83 minutter, og de fleste trodde nok at Martin Linnes’ 2–1-scoring skulle holde til seier. Så glapp det på tampen. – Man kan enten finne unnskyldninger eller se på seg selv.
Seieren glapp for Molde etter utrolig Ruud Tveter-scoring
Seieren glapp for Molde etter utrolig Ruud Tveter-scoring: – Vet ikke hva som skjedde(Sandefjord – Molde 2–2) Molde hvilte bein før returoppgjøret mot Klaksvík, og måtte slite lenge mot et Sandefjord-lag i medvind. Da de så ut til å ha knekt koden vartet Alexander Ruud Tveter opp med et mål av de sjeldne. KUNSTSCORING, ELLER? Alexander Ruud Tveter satte en scoring av de sjeldne på overtid mot Molde. Publisert: 12. 08. 2023 Oppdatert: 12. 2023 18:37– Jeg vet ikke hva som skjedde der egentlig.
[I DAG@@@] Sandefjord mot Stabæk på tv 2022 09.07.2023
(DIREKTESENDT TV!) Sandefjord Molde på nett 12 august
Se returoppgjøret mot Klaksvík på VG+ Sport tirsdag fra 18:30! Det mot et Sandefjord-lag stinne av selvtillit – som gjorde livet surt for moldenserne. Etter to strake seiere, mot Vålerenga og Sarpsborg 08, har fotballgleden vokst seg stor de siste ukene i Hvalfangerbyen. Hjemmesupporterne klappet i takt mens «guttane, guttane» ble brølt utover Release Arena før start. Etter snaut 40 minutter økte lydnivået:Dommer Kristoffer Hagenes prekte på straffemerket etter en VAR-sjekk.
(PÅ NETT) Sandefjord Molde 12 august 2023
[Live Sport>>>] Sandefjord mot Stabæk på tv 2022 9 juli 2023